Blog

Marketing kivitelezés vs marketing tanácsadás

A marketing tanácsadás, vagy a marketing kivitelezés fontosabb a számodra? Többször megdöbbenve tapasztalom, hogy sokan képesek több százezer forintokat elkölteni egy-egy tanácsadásra, attól várva a megoldást. Sok jó ötletük [...]

2019-07-16T10:20:41+02:00Categories: Marketingstratégia|

Feliratkozás, azaz az űrlap készítés rejtélye

A feliratkozás fontossága A legfontosabb célunk egy kampány során mindig a feliratkozás. Ez különböző okokból történhet. Lehet egy e-book letöltés, egy akciós kupon feliratkozás, vagy akár egy megrendelő űrlap [...]

Google Analytics használata: felhasználó hozzáadása

Google Analytics használata: felhasználó hozzáadása videó A Google Analytics használatát mással is meg tudjuk osztani. Ilyenkor további felhasználót kell hozzáadni a fiókunkhoz. Kikkel osztjuk meg általában [...]

2019-05-09T11:00:59+02:00Categories: Google Adwords|Tags: , |

Történetmesélés, storytelling – miért van erre szükség?

A marketingamazing szervezésében Szalai Ádám egész napos mesterkurzust tartott storytelling témában a Lurdy-ban. Tőle megtudhattuk, hogy egy jól felépített történet növeli az általunk eladni kívánt termék, vagy szolgáltatás értékét. [...]

2019-04-01T13:01:25+02:00Categories: Marketingstratégia, Rólunk|

Chatbot készítés – mire jó a chatbot?

Napjainkban az egymás közti szöveges kommunikáció egyik legtöbbet használt eszköze a facebook messenger, amely lényegében egy chat program. Ingyenes, gyors és hatékony kapcsolatot tesz lehetővé a partnerek között és mindig [...]

2019-02-18T10:16:47+02:00Categories: Facebook, Marketingstratégia|

Marketing automatizálás – hogyan és mit automatizálj?

Biztos Te is sokszor hallod, hogy a marketing automatizálás sok folyamatodat leegyszerűsíti. De mi is igazából a marketing automatizálás? Minden olyan tevékenység, amikor a marketingedet úgy építed fel, hogy utána [...]

2019-02-18T10:15:55+02:00Categories: Hírlevél, Marketingstratégia|