Online marketing szakértő, kivitelező

Telefon:

06 (30) 5686 208

E-mail cím:

vargaeva@valodiertek.hu

Írj nekünk!

VARGA ÉVA - online marketing kivitelezés, online marketinges, online marketing szakértő, seo szakember

Varga Éva

Online marketing szakértő, kivitelező

Milyen problémádat oldom meg?

Ha nem megy jól az üzlet, nem jönnek a vevők, nem tudod, hogyan lendítsd fel, hogyan fogj hozzá (marketingstratégia kidolgozása), vagy elakadtál a technikai megvalósítással (online marketing eszközökkel). Nem tudod, hogyan hirdess, hogyan készíts vevőszerző honlapot? Vagy csak időd nincs rá. Komplett online megvalósítás, vevőszerzés online rendszerekkel.

Miért engem válassz online marketing kiviteleződnek?

Nálam Te vagy az első! Nem csak 1 db ügyfél vagy a sok közül, hanem olyan, mintha egy barátom lennél, akit nem hagyok cserben, gyorsan reagálok a problémáidra, határidőre szállítom a megoldást, folyamatosan tudunk beszélgetni a további fejlesztésekről, közösen meg tudjuk vitatni a lehetőségeidet. A munkám az életem, szenvedéllyel és nem kényszerből végzem, és ez érződik a hozzáállásomon, precizitásomon, gyorsaságomon is. Éppen olyan kitartóan, elhivatottan végzem a munkámat, mint te. Nem csak ésszel, de szívvel is dolgozom. Nem kell súlyos százezreket kiadnod egy tanácsadásra, amit utána nem tudsz egyedül megvalósítani, hanem közösen ötletelünk, és aztán azt meg is valósítom Neked.

És akik már engem választottak:

Kik az ügyfeleim?

Két féle vállalkozó, cégvezető létezik ma leginkább:

Az első: mindent szeretne maga végezni, megoldani, elkészíteni. Konferenciákra jár, tanfolyamokat végez és mindent igyekszik egymaga megcsinálni. Webet fejleszt, piacot kutat, marketinget fejleszt, kampányokat / akciókat tervez és hajt végre, csomagol, számláz, postáz.

A második: arra fókuszál, amire a vállalkozását létrehozta, minden mást „szakértőkre” bíz. Nem foglalkozik a szövegírással, mert van rá szövegíró. Megbízik az online hirdetések kezelését végző szakértőben, mert úgyis az a foglalkozása. Elhisz mindent, amit a webfejlesztő mond neki.

Mégis miért van az, hogy mindketten csalódnak és rengeteg pénzt égetnek el úgy, hogy abból valós eredmény születne:

Ha te az első típusba tartozol, biztosan találkozhattál már ilyen helyzetek egyikével:

  • Néha azt kívántad, bárcsak lenne valaki, akivel megoszthatnád az ötletedet
  • Bárcsak lenne valaki, aki segítene abban az apró lépésben, amivel elakadtál 1 hete és nem találod a megoldást
  • Segítene eligazodni a rengeteg tanácsadó és szakértő világában, melyiket is kövesd a siker érdekében?
  • Minél több konferencián jársz vagy könyvet olvastál el, egyre inkább rájössz, hogy az online vállalkozás mégsem feltétetlenül a legegyszerűbb feladatok egyike. HTML, CSS, webszerver, WordPress, Adwords, Facebook, email, szöveg/ tartalomírás, ezernyi szoftver. Hogy lesz ebből kerek egész működő rendszer/vállalat?
  • Éppen csak végeztél egy tanfolyammal vagy könyvvel, és máris azt látod, hogy változott a rendszer, már nem igaz teljesen az, amit megtanultál. Keserűen tapasztalod, hogy megint újra kell kezdeni. Az időd azonban véges, és az üzletedre is kell fókuszálnod.

Ha te a második típusba tartozol, biztosan találkozhattál már ilyen helyzetek egyikével:

  • Előre kértek tőled pénzt a „nagy projektre” aztán a végén mégsem azt kaptad, amit vártál.
  • Ígéretek halmaza és csúszások csúszások után.
  • Önjelölt szakértő minden tanácsát megfogadtad és rengeteg pénzt fektettél be egy rendszerbe, egy módszerbe. Aztán kiderül, hogy nem fenntartható, nem is valós, vagy túl drága az egész. Kereshetted az új szakértőt, aki jobban, olcsóbban vagy hatékonyabban megoldja a problémádat.
  • Hiába kérsz személyes konzultációt, az valahogy kimarad a fizetett szakértőd szótárából. Bár látod, hogy ki lehetnek hozni egy nagyon klassz dolgot a projektedből, vagy vállalkozásodból, de hiányzik a támasz, a segítség, aki végigvezet az úton.
  • Már harmadjára kell figyelmeztetned a hirdetési felelős vállalkozót, hogy ugyan legyen már kedves időben leállítani vagy elindítani a tervezett hirdetést vagy kampányt, mert így csak folyik ki a pénz
  • A sok éves szakértői munka után derül ki számodra, hogy a szakértők külön-külön bár nagy specialistái a saját munkájuknak, de senki nem volt, aki összehangolja a munkájukat. A sok elégetett pénz a tanulópénz arra, hogy bizony stratégia és iránymutatás nélkül a legprofibb szakértő is csak viszi a pénzt.

Hogyan dolgozom online marketing kivitelezőként?

Egy teljesen új módszert alakítottam ki, amit online profi(t)rendszernek neveztem el. Ez a céged teljes online rendszerét átfogja kezdve a honlapkészítéstől, annak optimalizálásától, a hirdetéseken keresztül az adminisztrációs és pénzügyi automatizmusokig.

Miben más ez?

Csak olyan ügyfelekkel dolgozom, akik hajlandóak akár saját maguk, akár velem közösen megtervezni azt, hogy mit is szeretnének kezdeni a vállalkozásukkal. Vannak céljaik, és tudják, hogy mit akarnak elérni. Céltalanul semmilyen pénzügyi vagy marketing megoldás nem ér semmit.

Miután közösen meghatároztuk a célokat, közösen felépítjük a megvalósítási tervet is. Milyen online eszközzel hirdetünk, szerzünk új vevőket, konvertáljuk őket vásárlókká és hogyan fogjuk őket hosszú távon is gondozni.

Összehangoljuk a weboldal, a hirdetések és a folyamatok szempontjait azért, hogy minden egyes erőfeszítés többszörös megtérülést hozzon.

Rendszeresen elemezzük az eredményeket és beszámolunk az eredményekről, anélkül, hogy ezt külön kérni kellene. Ezért, és a határidőben elvégzett -noszogatás nélküli – munkánkért nagyon hálásak a megbízóink.

Felhívjuk a figyelmüket, ha valami nem jó irányba halad. Nem várjuk meg, hogy ő figyelmeztessen egy kampány lejáratára, már mi szólunk előre.

Folyamatosan egyeztetünk. Néha este, néha hétvégén, amikor éppen a megbízónak a legjobb. Az ügyfélkapcsolat és a tanácsadás ezzel folyamatos információt biztosít és támaszt a döntésekhez.

Rengeteg időt szabadítunk fel az ő életükben. Végre van idejük a stratégia, a cég, a termékek, szolgáltatások fejlesztésére, saját hobbijukra, családjukra. Ezért végtelenül hálásak nekünk.

Interjú

És a végére jöjjön egy kis személyes videó, interjú Szilágyi Balázzsal, amiben szó esik arról, miért kezdtem el annak idején pont azt, amit most csinálok, hogyan dolgozom itthonról home office-ban, és mikre érdemes figyelni.