Dilemmák
Többen nem tudják, hogyan válasszanak url-t, márkanevet. Így voltam ezzel én is. Most elárulom, hogyan volt ez nálam.
Amikor 2015-ben elkezdtem vállalkozni az első gondolatom az volt, hogy kell egy honlap.
Ezt gyorsan követte egy másik kérdés: mi legyen a neve? Milyen url-t vegyek meg?
Sokat töprengtem ezen, mivel nem akartam valami 20. seo, vagy hirdetés szóval kezdődőt, végződőt.
Annyi seo123, 456, stb oldal van már, hogy nem akartam besorolni magam közéjük.
Másfelől pedig nem akartam azt sem, hogy ennyire leszűkítsem a lehetőségeimet, és csak a seo-ra koncentráljak.
A legegyszerűbb az lett volna, ha a nevemet választom, de az sajnos már foglalt volt. Valljuk be, nem egy ritka név.
Viszont ezen már akár el lehet indulni….
Megoldás
Így jött az, hogy valami olyat kellene kitalálni, ami valahogy kapcsolódik hozzám, a nevemhez, amihez tudok kapcsolódni, és valahogy kifejez engem.
Ezt a gondolatot továbbfűzve a monogrammommal játszottunk tovább. V. É. Vajon milyen szókapcsolat van, amire ez ráillik? 😉
Innen már egyenes út vezetett a Valódi Érték-hez.
Sokan azonban még ma sem tudják, nem vették észre az összefüggést, és ezért gondoltam, hogy leírom a név keletkezését.
Volt azonban már 1-2 meglepő eset, amikor valaki rögtön rájött az összefüggésre, és megdicsért, hogy milyen elmés párhuzam.