Mire jó a hírlevél? – Gyakran halljuk ezt a kérdést olyanoktól, akiknek még nincs hírlevél küldő rendszerük, csak hallottak róla innen-onnan.
Ebben a cikkben elárulom Neked, hogyan tudsz ezzel a nagyszerű online marketing eszközzel még több bevételhez jutni. A cikk végére meg fogod érteni, hogy miért is használják ezt olyan sokan és ezek után már csak azon fogsz izgulni, hogy nehogy a konkurenciád hamarabb elkezdjen hírlevelezni.
Nézzük tehát, hogy mire jó a hírlevél Neked!
Mire jó a hírlevél Neked?
- automatizált, tömeges, mégis megszemélyesített levélküldésre, ami időt szabadít fel Neked,
- folyamatos kapcsolattartásra az érdeklődőiddel,
- szakértővé válásra, mivel folyamatosan írsz az érdeklődőidnek, így az adott témában Téged tekintenek majd hitelesnek,
- tájékoztatásra, mellyel értesíted a feliratkozóidat a legújabb cikkeidről, termékedről, szolgáltatásodról, esetleges akcióidról,
- és a legfontosabb, bevételteremtésre! A rendszeres hírlevelekkel az olvasóid fejében leszel, és amikor vásárlásra kerül a sor, akkor is Téged fognak megkeresni.
Mit lehet elérni a hírlevéllel?
A legfontosabb, amit el lehet érni a hírlevéllel, az a BEVÉTELTEREMTÉS. Ez a hírlevél küldés legfontosabb célja. Mivel a levelek címzettje nem először hall rólad, így nekik tudsz a leghatékonyabban eladni. Ők már megbíznak benned, mivel hallottak már rólad, olvasták a korábbi leveleidet. Így a pénzüket is könnyebben átadják az általad árult termékre/szolgáltatásra.
A már meglévő vevőidet újabb és újabb vásárlásra tudod vele ösztönözni, mikor levélben tájékoztatod őket az újabb termékedről/szolgáltatásodról, esetleg az akcióidról.
Akár partnereid termékeit, vagy szolgáltatásait is lehet reklámozni egy hírlevélben, ha a feliratkozód hozzájárult ehhez. Partneri megállapodás alapján jutalékot kapsz az általad így eladott termék, vagy szolgáltatás után (affiliate jutalék-ra link).
Röviden tehát: Mire jó a hírlevél? A vevőszerzésre. A vevőszerzés egyik leghatékonyabb módja.
Te is szeretnél automatizáltan vevőket szerezni? Olvasd el ezt is: email automatizáció!