CPM

CPM jelentése

Angol rövidítés (cost-per-thousand impressions). Az ezer megjelenítésenkénti költséget szokták ezzel a statisztikai számmal jelölni. Ugyan a CPC elterjedtebb manapság, de sokan preferálják továbbra is a megjelenítéshez kapcsolat árképzést. Például a brandépítő kampányok – ahol nem szükséges egy külső oldalra irányítani a fogyasztót, hiszen az üzenetet már a hirdetés is átadta – előszeretettel alkalmazzák ezt a módszert.

További online marketing fogalmak

Valódi Érték logó: Online marketing kivitelezés: keresőoptimalizálás, seo, Google Ads hirdetéskezelés. Varga Éva online marketinges, keresőmarketing szakértő, seo szakértő
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Neked. A cookie-k információit tárolja a böngésződben, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatérsz a weboldalunkra, és segíti a csapatunkat abban, hogy megértsük, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak Neked. Adatkezelési Tájékoztatónkat itt találod: https://valodiertek.hu/adatkezelesi-tajekoztato/