CTR

CTR jelentése

Átkattintási arány (CTR)
Olyan arányszám, amely megmutatja, hogy a megtekintést követően milyen gyakran kattintanak az emberek a hirdetésre. Az átkattintási arány (CTR) felhasználható annak a mérésére, hogy a kulcsszavak és hirdetések mennyire teljesítenek jól.

A CTR a hirdetésre érkező kattintások és a hirdetésmegjelenítések számának a hányadosa: kattintások ÷ megjelenítések = CTR. Például ha a kattintások száma 5, a megjelenítések száma pedig 1000, akkor a CTR 0,5%.
Minden egyes hirdetéshez és kulcsszóhoz tartozik egy-egy CTR, amelyet megtekinthet a fiókban.
Ha a CTR-érték magas, az azt jelenti, hogy a felhasználók hasznosnak és relevánsnak találják a hirdetést. A CTR a kulcsszó elvárt CTR-értékét is befolyásolja (ez a minőségi mutató egyik összetevője), ami hatással lehet a költségekre és a hirdetés helyére. Ne feledje, hogy a jó CTR a hirdetett terméktől és a használt hirdetési hálózatoktól függően relatív.
Az átkattintási arányt használhatja annak mérésére, hogy mely hirdetések és kulcsszavak sikeresek, illetve melyeket kell még fejlesztenie. Minél jobban kapcsolódnak a kulcsszavak a hirdetéshez és vállalkozása tevékenységéhez, annál nagyobb valószínűséggel kattintanak a felhasználók a hirdetésre a kulcsszókifejezéssel végzett keresés után.

További online marketing fogalmak

Valódi Érték logó: Online marketing kivitelezés: keresőoptimalizálás, seo, Google Ads hirdetéskezelés. Varga Éva online marketinges, keresőmarketing szakértő, seo szakértő
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Neked. A cookie-k információit tárolja a böngésződben, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatérsz a weboldalunkra, és segíti a csapatunkat abban, hogy megértsük, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak Neked. Adatkezelési Tájékoztatónkat itt találod: https://valodiertek.hu/adatkezelesi-tajekoztato/