QR-kód

QR kód jelentése

A QR-kód egy kétdimenziós vonalkód (tulajdonképpen pontkód), amit a japán Denso-Wave cég fejlesztett ki 1994-ben. Nevét az angol Quick Response (=gyors válasz) rövidítéséből kapta, egyszerre utalva a gyors visszafejtési sebességre és a felhasználó által igényelt gyors reakcióra. Számos plakáton, hirdetésen szerepel és a legtöbb mobiltelefon is képes értelmezni, így a marketingben gyakran találkozunk ezzel az innovatív megoldással.

További online marketing fogalmak

Valódi Érték logó: Online marketing kivitelezés: keresőoptimalizálás, seo, Google Ads hirdetéskezelés. Varga Éva online marketinges, keresőmarketing szakértő, seo szakértő
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk Neked. A cookie-k információit tárolja a böngésződben, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatérsz a weboldalunkra, és segíti a csapatunkat abban, hogy megértsük, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak Neked. Adatkezelési Tájékoztatónkat itt találod: https://valodiertek.hu/adatkezelesi-tajekoztato/