Remarketing jelentése
A remarketing érdeklődés alapú célzási technika, vagyis csak azoknak a felhasználóknak jelenik meg a hirdetésed, akiket érdekelhet az ajánlatod – hiszen járt már a honlapodon, vagy vásároltak nálad.
Akkor is a te hirdetésed jelenik meg neki, ha teljesem más tartalmú honlapokon jár. Éppen az a lényege, hogy akkor is megjelenik, ha a lehetséges vevő nem a te témáddal foglalkozik. Olyan termékek és szolgáltatások esetén különösen eredményes ez a megoldás, amelyeknél a döntési folyamat időben hosszan elhúzódhat, vagy ahol sok versenytárs van. Az ajánlatod ami folyamatosan megjelenik, csökkenti az esélyt, hogy mást válasszanak.
Ilyen remarketing hirdetést lehet a Google-ben és a social media felületeken is megjeleníttetni. Bizonyára már Te is belefutottál többe is. Olyankor általában meglepődve fedezi fel az ember, hogy jé! pont ilyet kerestem! Nem véletlen. Mivel jártál a weboldalon, ezért az adott oldal hirdetése máshol is megjelenik nálad. Akár még az e-mail fiókodban is.
Nem varázslat ez, csak remarketing hirdetés.
Már csak az a kérdés, hogy vajon használd-e vagy sem? Szerintem mindenképpen érdemes, főleg, ha a terméked vagy szolgáltatásod olyan, aminek vásárlásáról nem azonnal döntenek. Ilyen lehet pl. egy mosógép, amit többször megnéznek, mérlegelnek, vagy bármilyen nagyobb értékű szolgáltatás.
További Google hirdetési technikák, tudnivalók: Google Ads hirdetés tudnivalói kezdőknek